
У серії післяматчевих пенальті форвард Атлетіко Хуліан Альварес реалізував удар, проте цей гол не був зарахований через подвійний дотик.
Під час виконання пенальті Альварес торкнувся м'яча обома ногами, хоча перший дотик був зовсім незначним. Це заборонено правилами, тому його гол не був зарахований. Так Реал вийшов у чвертьфінал Ліги чемпіонів, а Атлетіко залишив розіграш турніру.
Атлетіко - Реал: УЄФА виніс офіційний вердикт скандальному пенальті Альвареса
Скандал спричинив активні дебати серед керівництва УЄФА, яке вирішило звернутися за консультацією до ФІФА та комітету з правил IFAB. Це потрібно, щоб з'ясувати, чи варто переглянути правило у випадках, коли гравець ненавмисно торкається м'яча двічі під час виконання пенальті. Про це повідомляє Voetbal International.
"Атлетіко звернувся до УЄФА для отримання консультацій стосовно інциденту. Незважаючи на те, що дотик гравця до м'яча був незначним і відбувся опорною ногою перед ударом, це зафіксовано на прикладеному відео. Відповідно до діючих норм (правила гри, правило 14.1 - прим.), VAR мав проінформувати арбітра про необхідність скасування гола", - зазначається в поясненні УЄФА.
#Штрафний удар (асоціативний футбол) #ФК "Реал Мадрид #УЄФА #Ліга чемпіонів УЄФА #ФІФА #Атлетіко Мадрид #Серія післяматчевих пенальті (асоціативний футбол) #Рада Міжнародної футбольної асоціації